Retourneren
Het kan voor komen dat u een bestelling retour wilt sturen. Misschien is het product niet zoals u verwacht had of u heeft een andere reden waarom u het product niet wilt houden. Wat de reden ook is, u heeft het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave als retour aan te melden. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen.
U kunt het product terugsturen door contact op te nemen met de klantenservice. Hoewel niet verplicht, wordt het gewaardeerd als u een reden opgeeft, zodat wij onze services kunnen verbeteren. Indien er problemen zijn met de plant/boom wanneer het bij u aankomt, dan kunt u contact met ons opnemen.
Let op! Zodra een plant/boom uitgeplant of omgepot is, kan deze niet meer retour!
Indien de gehele order teruggestuurd wordt, wordt het volledige orderbedrag gecrediteerd, inclusief verzendkosten. Echter zijn de kosten voor het retour sturen, dus van uw huis terug naar ons bedrijf, voor uw eigen rekening. Hier kan een uitzondering op gemaakt worden indien er bijvoorbeeld problemen zijn geweest met de levering. U dient hiervoor wel eerst contact met ons op te nemen. Wanneer het retourproduct bij ons aankomt, storten wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.
Mocht u vragen hebben over uw order, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.
Let op dat uitzonderingen gemaakt kunnen worden als het product bijvoorbeeld beschadigd is tijdens de levering. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op.
U kunt het product terugsturen door contact op te nemen met de klantenservice. Hoewel niet verplicht, wordt het gewaardeerd als u een reden opgeeft, zodat wij onze services kunnen verbeteren. Indien er problemen zijn met de plant/boom wanneer het bij u aankomt, dan kunt u contact met ons opnemen.
Let op! Zodra een plant/boom uitgeplant of omgepot is, kan deze niet meer retour!
Indien de gehele order teruggestuurd wordt, wordt het volledige orderbedrag gecrediteerd, inclusief verzendkosten. Echter zijn de kosten voor het retour sturen, dus van uw huis terug naar ons bedrijf, voor uw eigen rekening. Hier kan een uitzondering op gemaakt worden indien er bijvoorbeeld problemen zijn geweest met de levering. U dient hiervoor wel eerst contact met ons op te nemen. Wanneer het retourproduct bij ons aankomt, storten wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.
Mocht u vragen hebben over uw order, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
U kunt hierover contact met ons opnemen. Dit kan per mail naar info@mypalmshop.com.Hoe moet ik mijn product inpakken om het veilig te retourneren?
Wij gebruiken speciale stevige dozen die bedoeld zijn voor het versturen van planten. Het is daarom gewenst om dezelfde doos te gebruiken om terug te sturen. Als u deze niet meer heeft of de doos is beschadigd, bent u zelf verantwoordelijk voor het vinden van een stevige doos.Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
U heeft als klant recht op 14 dagen retour. Echter zijn de kosten voor het retourneren voor uzelf (bron). U kunt zelf kiezen via welke postdienst het pakket wordt teruggestuurd. Pas wel op dat veel van onze producten te zwaar zijn voor de meeste postdiensten, voor deze producten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: info@mypalmshop.comLet op dat uitzonderingen gemaakt kunnen worden als het product bijvoorbeeld beschadigd is tijdens de levering. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op.